Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ΟΥΣΙΑ...

 Η ΟΥΣΙΑ...


 


« ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ! »

Κι εδώ ας σταθούμε και ας σκεφτούμε:
Τί είναι πραγματικά δικό μας;;;
Δικά μου είναι όλα αυτά με τα οποία γεννήθηκα.
Αυτά που η Δημιουργία μου εμφύτευσε και τα έφερα ως δώρο από αυτήν με τη γέννηση μου στον πλανήτη.
Όλα όσα απέκτησα στην πορεία, όλα τα υλικά, όλες οι επίκτητες ιδιότητες μου και τα επίκτητα χαρακτηριστικά μου, δεν είναι πραγματικά δικά μου.
Για τα δικά μου αξίζει να δώσω και τη ζωή μου…
Για τα επίκτητα όμως…τι αξίζει;;;
Ας κάνουμε στο σημείο αυτό το διαχωρισμό…
Ποια είναι τα έμφυτα και ποια τα επίκτητα;;;
Στο υλικό κομμάτι ανήκει η αρτιμέλεια μου…Αν χάσω το χέρι μου το οποίο είναι δικό μου, γεννήθηκα με αυτό και μου είναι απαραίτητο, αυτό θα μου στοιχίσει και θα μου προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα. Θα έχω χάσει κάτι που πραγματικά ήταν δικό μου.
Η υγεία όλων των οργάνων του σώματος μου είναι δική μου και δεν πρέπει να επιτρέπω σε κανέναν και τίποτα να μου τη στερήσει.
Στο άυλο κομμάτι ανήκει η Πατρώα ουσία μου ως άνθρωπος….
Και η Πατρώα Ουσία μου είναι καταγεγραμμένη στην κυτταρική μου μνήμη.
Είναι οι 12 Αξίες μου, που είναι πραγματικά δικές μου και γεννήθηκα με αυτές.
Αξίζει, ακόμη και με τίμημα την ίδια τη ζωή μου, να αγωνιστώ για:
ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ
ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ
ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΜΟΥ
ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΟΥ
ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΜΟΥ
ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ
ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΜΟΥ
ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΜΟΥ
ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΟΥ
ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ ΜΟΥ
ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΜΟΥ
ΤΟ ΓΝΩΘΙ Σ ΕΑΥΤΟΝ ….
Κι αξίζει για όλα τα παραπάνω να παλέψω γιατί αυτά είναι δικά μου, είναι μέσα μου κι αν τα έχω ενεργοποιήσει είμαι σε πλήρη ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, είμαι στο κέντρο μου.
Αυτές οι 12 Αξίες είναι η βασική ύλη, είναι η ουσία που θα δημιουργήσει ορθές πολιτείες ανθρώπων…
Αν δεν τις έχω, αν μου τις έχουν κρύψει ή μου τις έχουν στερήσει, τότε είμαι σε ανισορροπία , εκτός της φυσιολογίας μου, εκτός της φυσικής μου νομοτέλειας…Τότε είμαι ένας ζωντανός νεκρός που ο βίος μου είναι ήδη χαμένος…
ΝΑΙ...ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΩ.
Μα ας πάμε και στα επίκτητα…
Στο υλικό κομμάτι…Έχω αποκτήσει ένα σπίτι, ένα αμάξι, ένα παχύ λογαριασμό στην τράπεζα, μια πλούσια γκαρνταρόμπα στην ντουλάπα μου, μια επιχείρηση, ένα εξοχικό….και οτιδήποτε άλλο.
Βεβαίως αυτά θα μπορούσε να τα εντάξει κάποιος στην ΑΦΘΟΝΙΑ που είναι μια από τις Αξίες που προανέφερα.
Και βεβαίως κάνουν τον βίο πιο άνετο κι εύκολο αλλά μόνον αν υπάρχουν και οι υπόλοιπες Αξίες.
Υπάρχει η ΙΣΟΤΗΤΑ;;;
Έχουν όλοι γύρω μου αυτά που έχω κι εγώ;;;
Έχουν τις ίσες ευκαιρίες να τα αποκτήσουν;;;
Αν όχι, τότε υπάρχει ανισότητα και ανισορροπία και τότε προκαλείται μόνον ΦΘΟΝΟΣ και δεν είναι αληθινή Αφθονία….
Έχεις ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ γύρω σου;;; Αν όχι , τότε αυτά που έχεις δεν είναι ασφαλή….
Αλήθεια, το θρησκευτικό μας φρόνημα που με τόσο πάθος και φανατισμό έχει απαιτήσει από τους πιστούς να χύσουν το αίμα τους, είναι έμφυτο ή επίκτητο;;;
Γεννηθήκαμε με την πίστη σε συγκεκριμένο θεό μέσα μας ή μας εμφύτευσε η κοινωνία και η οικογένεια αυτό το πάθος;;;
Αλήθεια, η πατρίδα με τα συγκεκριμένα σύνορα, που απαιτεί επίσης να σκοτώσεις ή να σκοτωθείς με τον άνθρωπο της διπλανής χώρας, οι πόλεμοι για τις σημαίες, είναι όντως μια αλήθεια.... ή ένα σχέδιο κάποιων κι εμείς οι μαριονέτες που το εκτελούμε ;;;
Μήπως τελικά ολόκληρος ο πλανήτης ως Δημιούργημα, ανήκει σε όλους τους ανθρώπους που έχουν ενεργοποιήσει την Πατρώα Ουσία της Δημιουργίας τους;;;
Μήπως τελικά…ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΥΣΙΑ;;;;

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ

ΜΟΝΗ ΟΔΟΣ… ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΥΠΝΙΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΑΘΡΟΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣ ΜΕΛΗ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!!

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ!!!

ΠΗΓΗ  https://naysika.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια