Για τα κέρδη τής Διαπλοκής και τις δικές τους «προμήθειες» ρίσκαραν ανθρώπινες ζωές και η 

τραγωδία ήταν θέμα χρόνου να έρθει.

Όταν μετά από ένα τόσο τρομερό δυστύχημα, το οποίο αποδίδεται δήθεν στο «ανθρώπινο λάθος», 

δεν αρκεί η απομάκρυνση τού ανθρώπου που υποτίθεται ότι το έκανε, ώστε ν’ αποκατασταθεί η 

λειτουργία τού δικτύου, τότε το πρόβλημα ΔΕΝ είναι το «ανθρώπινο λάθος» …Το πρόβλημα το 

έχει το ίδιο το δίκτυο …Το δίκτυο έχει μετατραπεί σε ένα «όπλο» που «σκοτώνει» και οι 

«δολοφόνοι» είναι αυτοί που αποφασίζουν για τη λειτουργία του και άρα ελέγχουν τη 

«σκανδάλη» του. Όταν λοιπόν μετά από μια τέτοια τραγωδία αλλάζουν τόσο άμεσα τα 

«Πρωτόκολλα Ασφαλείας», τα οποία αφορούν τη γενική λειτουργία τού δικτύου, έχουμε 

«ομολογία» ενοχής …Άμεση και απόλυτη «ομολογία» ΕΝΟΧΗΣ !

Αυτό είναι που βλέπουμε να συμβαίνει σήμερα. Κάποιοι εγκληματίες —στη βιασύνη τους να 

«κουκουλώσουν» τα πράγματα— μας δείχνουν περισσότερα απ’ ό,τι τους συμφέρει. Τραβάνε 

ένα μικρό «πάπλωμα» επιχειρημάτων και, προσπαθώντας να «σκεπάσουν» ένα ΕΓΚΛΗΜΑ, 

«ξεσκεπάζουν» τις συνθήκες που οδήγησαν σ’ αυτό. Εάν ήθελαν να μας δείξουν πόσο ΑΘΩΟΙ 

ήταν και πόσο σωστά τα έκαναν ΟΛΑ —εκτός από τον «εγκληματία» σταθμάρχη που τους 

«διέφυγε»— θα έπρεπε να διατηρήσουν τα πάντα όπως ήταν πριν το δυστύχημα …Όπως 

ακριβώς αποφάσισαν αυτοί οι ίδιοι να λειτουργεί το δίκτυο, όταν ο κόσμος —που δυστυχώς 

εμπιστευόταν την ηγεσία του— έβαζε τα παιδιά του μέσα στα τρένα για να ταξιδεύσουν. Μόνον 

έτσι αποδεικνύεις ότι είσαι αθώος …Δεν αλλάζεις τίποτε απολύτως, ώστε ν’ αποδείξεις 

εμπράκτως πως όλα ήταν εξ’ αρχής σωστά ρυθμισμένα και ότι ο μοναδικός ένοχος είναι ο 

πανταχού παρών «ανθρώπινος παράγοντας», ο οποίος εντοπίστηκε κι «εξουδετερώθηκε». 

ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ —εκτός από τον «ένοχο» σταθμάρχη— ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, σημαίνει ότι μόνος 

σου αποκαλύπτεις ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ μέχρι εκείνη τη στιγμή ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ…

…Λάθος όμως δικό σου, εφόσον εσύ ήσουν αυτός που πήρε τις λάθος αποφάσεις που οδήγησαν 

στο δυστύχημα και όχι λάθος τού απλού εργαζομένου σταθμάρχη, ο οποίος απλά έκανε τη 

βάρδια του μέσα σε ένα εγκληματικά λάθος «ρυθμισμένο» λειτουργικό περιβάλλον. Απλά 

πράγματα. Είναι σαν να έγινε ένα δυστύχημα με ένα όχημα και ενώ κατηγορείς τον 

οδηγό σαν τον αποκλειστικό υπεύθυνο, την επόμενη ημέρα τής απόλυσής του 

προσπαθείς να πείσεις τους πελάτες σου ότι το όχημα είναι ασφαλές, επειδή του 

πρόσθεσες φρένα, φώτα και καλύτερο τιμόνι. Άρα; …Άρα, το όχημα έφταιγε 

ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ για το δυστύχημα και όχι ο κακός οδηγός …Το όχημα έφταιγε, γιατί, όπως 

απέδειξες ο ίδιος με τις εκ των υστέρων πράξεις σου, δεν είχε φρένα, φώτα και τιμόνι. Εάν 

δεν έφταιγε το όχημα, γιατί να το πειράξεις αμέσως μετά το δυστύχημα και μάλιστα σε τόσο 

βασικές λειτουργίες του;

Αυτό είναι που έκαναν οι ηλίθιοι της Κυβέρνησης, οι οποίοι προσπαθούν να «φορτώσουν» τα 

πάντα στον μηχανοδηγό …Για να πείσουν τον κόσμο ότι το δίκτυο είναι ασφαλές, άλλαξαν το 

σύνολο των προδιαγραφών λειτουργίας του, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτόν πως ήταν 

λάθος οι μέχρι τώρα «ρυθμίσεις» του. Λέμε μήπως κάτι περίεργο που δεν στέκει στη λογική; 

Όταν πραγματικά πιστεύεις ότι έχεις κάνει το σωστό, δεν αλλάζεις τίποτε από τις 

«ρυθμίσεις», ώστε να κριθεί η αθωότητά σου από την ομαλή λειτουργία που θ’ 

ακολουθήσει μετά την απαλοιφή τού μοναδικού «λάθους» που υπήρχε και το οποίο 

δεν σε αφορούσε.

Έγινε κάτι τέτοιο στην περίπτωση μας; …Όχι βέβαια. Τι μέτρα ανακοίνωσαν, για να μας 

«πείσουν» ότι πρέπει να συνεχίσουμε να εμπιστευόμαστε τα τρένα, γιατί είναι ασφαλή στη 

χρήση τους; …Διαβάζουμε στις ανακοινώσεις τους για μειωμένα δρομολόγια, χαμηλές 

ταχύτητες/μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δύο σταθμάρχες ανά σταθμό, δύο 

μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία ενός μόνον τρένου στα τούνελ. Όπως 

μας διαβεβαίωσαν τα μέτρα ασφαλείας θα είναι αυξημένα, μέχρι την πλήρη 

επαναλειτουργία τού δικτύου με όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα ! 

Τι σημαίνουν όλα αυτά; …Ότι ομολογούν τις μέχρι τώρα εγκληματικές τους επιλογές …Ότι 

μέχρι τώρα λειτουργούσε το δίκτυο, χωρίς να πληροί όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα 

ασφαλείας. Τι μας «είπαν» εμμέσως; …Ότι μέχρι τώρα αδιαφορούσαν για τις προδιαγραφές 

ασφαλούς λειτουργίας, οι οποίες θα προστάτευαν τις ζωές των επιβατών …Ότι έπαιζαν 

κορώνα-γράμματα με τις ζωές των ανθρώπων …Ότι «φόρτωναν» τα παιδιά στα τρένα κι 

«όπου βγει»! …Αν φτάσουν, έφτασαν! …Αν δεν φτάσουν, φταίει η «κακιά η ώρα»! Γιατί το 

έκαναν αυτό; Επειδή ήταν βλάκες και εξαιτίας τής βλακείας τους έγιναν φονιάδες; …

Όχι βέβαια …Αυτό το έκαναν για το κέρδος. Εάν όμως υπάρχει κέρδος και ταυτόχρονα 

υπάρχουν και «λανθασμένες» αποφάσεις, οι οποίες το κέρδος αυτό το αυξάνουν, δεν 

αποτελεί αυτό απόδειξη ότι υπάρχει ΚΑΙ δόλος;

Περί αυτού πρόκειται. Δεν το έκαναν από βλακεία. Δεν το έκαναν από άγνοια. Γνώριζαν από 

την αρχή ότι με τον τρόπο αυτόν δημιουργούνται συνθήκες για αναπόφευκτο δυστύχημα. 

Εκεί βρίσκεται ο ΔΟΛΟΣ ! …Η γνώση που υπάρχει για την επικινδυνότητα των 

αλλαγών στις προδιαγραφές ασφαλείας, οι οποίες αλλαγές γίνονται ΜΟΝΟΝ για 

λόγους κέρδους. Άρα είναι ΔΟΛΟφόνοι και όχι απλοί φονιάδες. Ό,τι έκαναν, το έκαναν 

από πρόθεση και όχι εξαιτίας αμέλειας ή άγνοιας …Το έκαναν για να εξυπηρετήσουν τα 

«αφεντικά» τους …Να μη χάσουν εισιτήρια οι «διαπλεκόμενοι» …Να κάνουν πιο πολλά 

δρομολόγια …Να κάνουν πιο ακριβά τα εισιτήρια …Να δώσουν λιγότερα μεροκάματα σε 

λιγότερους υπαλλήλους …Να μη δώσουν χρήματα οι Ιταλοί για την αναβάθμιση του δικτύου 

στον τομέα ασφάλειας, προκειμένου να δώσουν μεγαλύτερα μερίσματα στους εαυτούς τους 

και στους «επενδυτές» …Για αυτά τα κέρδη ρίσκαραν και γι’ αυτά τα κέρδη σκοτώθηκαν τα 

παιδιά των Ελλήνων!

ΠΗΓΗ https://karditsastakra.com/2024/04/03/%ce%bf%ce%bc%ce%bf%ce%bb%ce%

bf%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%ce%bd%ce%bf%cf%87%ce%b7%cf%83-%ce%

bf%ce%b9-%ce%b4%ce%bf%ce%bb%ce%bf%cf%86%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%b9-

%ce%bc%cf%8c%ce%bd%ce%bf%ce%b9/