Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ισότητα θα ήταν να γνωρίζω και τις δύο πλευρές της γενετικής μου οικογένειας και να γνωρίζω ποια είμαι!!!

 Ισότητα θα ήταν να γνωρίζω και τις δύο πλευρές της γενετικής μου οικογένειας και να γνωρίζω ποια είμαι!!!


Το όνομα της είναι Μίλι.
Είναι μια κοπέλα 23 ετών από την Μελβούρνη που μεγάλωσε με δύο ομοφυλοφιλες γυναίκες ως γονείς της,και η σύλληψή της έγινε από δωρητή σπέρματος.
Η Μίλι βγήκε μπροστά για να μιλήσει για τη σκοτεινή πλευρά του <ουράνιου τόξου>.
Να αποκαλύψει τι κρύβεται πίσω από το <πολύχρωμο> αφήγημα περί <αγάπης > , <ισότητας> και <φυσιολογικοτητας> των γκει γονιων...
Όχι με πληροφορίες τρίτων,ούτε με στημένες επιστημονικές έρευνες αλλά με το ίδιο το βίωμα της.
Ας δούμε λοιπόν που οδηγούν τα κοινωνικά πειράματα που πριν λίγες μέρες νομοθετησε η πλειοψηφία της Ελληνικής βουλής, καταδικαζοντας παιδιά να ζουν σε παρα φύσιν συνθήκες.
Από μια νεα κοπέλα που βρίσκεται 23 χρόνια μπροστά στο μέλλον από αυτό το εκτρωματικο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε.
Να ακούσουμε την φωνή απόγνωσης μίας κοπέλας, που σε κάμποσα χρόνια θα ακούγεται και από παιδιά στην Ελλάδα!
Παιδιά που θα ζουν μια ανισόρροπη εφηβική ζωή και θα μεγαλώνουν με ψυχοσυναισθηματικες διαταραχές επειδή τους λείπει η πατρική αγάπη ή η μητρική φροντίδα και στοργή.
-Καθώς μεγαλώνα ήθελα έναν πατερα.
Το ένιωθα μέσα μου ότι μου έλειπε ένας πατέρας πριν ακόμη διατυπώσω τι είναι πατέρας.
Ήξερα ότι αγαπούσα και τις δύο μητέρες μου αλλά δεν μπορούσα να κατανοήσω τι μου έλειπε από μέσα μου.
-Όταν πήγα σχολείο άρχισα να συνειδητοποιω, παρατηρώντας τα άλλα παιδιά, τον σύνδεσμο αγάπης με τους πατέρες τους, ότι πραγματικά έχανα κάτι πολύ ξεχωριστό.
Οι μητέρες μου, μου έλεγαν συνεχώς ψέμματα, σε όλο το δημοτικό μου έλεγαν οτι δεν είχα πατερα η πως δεν ήξεραν ποιός είναι!
-Με μεγάλωσαν άθεη και δεν έχω καθόλου σχέσεις με την θρησκεία.
Όταν οι άνθρωποι βλέπουν τα παιδιά των ομοφυλόφιλων, αμέσως έχουν την λανθασμένη αντίληψη πως εκείνοι μας αγαπούν πολύ και ότι πρέπει να αισθανόμαστε σταθεροί και χαρούμενοι.
-Και ο λόγος για αυτό είναι γιατί οι ομοφυλόφιλοι προωθούν αυτή την ιδεολογία πως <η αγάπη είναι πάντα αγαπη> και ότι δεν χρειαζόμαστε στα αλήθεια καθόλου βιολογικές ριζες για να ανατραφουμε σωστά και να είμαστε καλά προσαρμοσμενοι και ευτυχισμένοι.
Μεγαλώνοντας η κοπέλα ως έφηβη με υπαρξιακές ανησυχίες,άρχισε να αναρωτιέται από που πήρε τα πράσινα μάτια της. Από που κληρονόμησε στοιχεία της προσωπικότητας της που δεν είχαν οι μητέρες της.
Πίσω από αυτό το μυστήριο ήταν ένας άγνωστος Χ ,ένας αρσενικός <δότης> που δεν γνώρισε ως παιδι.
Μαζί με τον πατέρα της της στέρησαν και την αγάπη μίας γιαγιάς, μίας θείας και ξαφερφιων. Όλοι οι συγγενείς από την πλευρά του πατέρα.
Της στέρησαν μια ολόκληρη οικογένεια δηλαδή για να την <φυλακισουν> στην αφύσικη ζωη των δύο μαμάδων.
-Η συνάντηση μου με τον πατέρα μου στα 11 μου χρόνια, ίσως ηταν η μόνη στιγμή στην ζωή μου που ένιωσα ισορροπημένη ως παιδι.
Κατάλαβα για πρώτη φορά ποια πραγματικά ήμουν. Κοίταξα τα μάτια του και σκέφτηκα...."αυτό είναι το κομμάτι που μου λείπει "
-Όχι γιατί είχα φαντασίωση πως είχα πατέρα αλλά επειδή τώρα μπορούσα να τοποθετήσω ένα πρόσωπο σε αυτό που εγώ ήμουν.
Τώρα μπορούσα να κοιτάξω κάποιον που ήταν εξίσου υπεύθυνος για την ύπαρξη μου.
Μπορούσα να επιβεβαιώσω την δική μου ταυτότητα,βασιζόμενη σε αυτόν τον άντρα.
-Κανένας από το <Lobby των LOATKI δεν θέλει να ακούει ιστορίες όπως η δική μου.
Εμείς είμαστε σαν να μην υπάρχουμε !
Οι <LOATKI >μιλάνε για <ισότητα > ενώ τα παιδιά που θέλουν να κηδεμονευουν δεν αντιμετωπιζονται ως ισα, διότι τους αποκρύπτεται η αληθεια για την βιολογική ταυτότητα τους και διότι τους στερούνται τα ψυχικά εφόδια που τους παρέχει η φυσική οικογένεια τους.
Ισότητα θα ήταν να γνωρίζω και τις δύο πλευρές της γενετικής μου οικογένειας και να γνωρίζω ποια είμαι!!!
Η 23χρονη καταγγελει ακομα τις έρευνες παιδοψυχολογιας που γίνονται κατά παραγγελία του LBGTQ+lobby, με μικρό αριθμό <στοχευμενων> οικογενειών που εξάγουν ένα προαποφασισμενο αποτελεσμα.
Η επιστήμη αντικαθισταται από την <επιθυμία των ενηλίκων > παρατηρεί πολύ εύστοχα η Μίλι.
-Η προώθηση αυτής της ιδεολογίας έχει κάνει δύσκολο για τους ανθρώπους που βρίσκονται στην θέση μου να βγουν προς τα έξω και να πουν τι πραγματικά μας συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες. Το ψέμα μας επιρρεαζει με τόσους πολλους διαφορετικούς τρόπους.
Δεν είμαστε ευπρόσδεκτοι να προχωρήσουμε και -κατά ειρωνεία της τύχης να κάνουμε και εμείς το δικό μας "coming out'', να πούμε ποιοι είμαστε και να δηλώσουμε ότι δεν υποστηρίζουμε αυτήν την "ισοτητα γαμου".
-Αντιμετωπίζουμε την απόρριψη.
Αντιμετωπίζουμε θα πω μέχρι και την δαιμονοποιηση, όσον αφορά ορισμένους από εμάς, και είναι σοκαριστικο το γεγονός ότι αυτή η ομάδα της λίγων έφτασε στο σημείο να μας προσβάλλει τόσο, ώστε να μας θεωρούν ανερχόμενη μειονότητα μίας νέας εποχής....!!!

Όλες οι αντιδράσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια