Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

HELLENIC REPUBLIC: ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!



ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!



- Θέλησα να ταξιδέψω με το αυτοκίνητο μου, Κοζάνη- Αθηνα μέσω Εθνικής οδού, απο τον πιο σύντομο δρόμο.
Έπρεπε αναγκαστικά να περάσω από την υψηλή γεφυρα των Σερβιων, μήκους 1372 m, που είναι η δεύτερη σε μήκος γεφυρα στην Ελλάδα.
Κατασκευαστηκε και δόθηκε στην κυκλοφορία το 1976. Συνδέει την Δυτική Μακεδονία, με την κεντρική και νότια Ελλάδα.
Με ενημέρωσαν ότι η γεφυρα είναι ΚΛΕΙΣΤΗ. επ'αοριστον από 17 Μαρτίου, λόγω διεύρυνσης ρωγμών στους τενοντες της γέφυρας.
Η γεφυρα κόσμημα της Δυτικης Μακεδονιας, πενήντα (50) χρόνια περίπου έμεινε ασυντηρητη από το Υπουργειο Υποδομών και Μεταφορων.
- Για δεύτερη επιλογή μου σκέφτηκα τον σιδηροδρομο, αλλά πληροφορήθηκα πως η γραμμή Κοζάνη - Αμύνταιο είναι ΚΛΕΙΣΤΗ τμημα Ποντοκωμης -Πτολεμαΐδας (9km) από το 2010
Η γραμμή Κοζάνη - Αμύνταιο μήκους 60 km, ανακαινιστηκε το 2007, και κόστισε στον Ελληνικό λαό 25 εκατομμύρια ευρώ αλλά δεν ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
- Τρίτη επιλογή μου σκέφτηκα το Αεροπλάνο Κοζάνη-Αθήνα.
Προς έκπληξη μου διαπίστωσα πως 15 Περιφερειακά αεροδρομια μεταξύ αυτών της Κοζάνης και της Καστοριάς δεν διαθέτουν ΕΛΕΓΚΤΗ εναέριας κυκλοφορίας και τον έλεγχο τον κάνει κάποιος υπάλληλος που έχει πλημμελη εκπαίδευση.
Αυτός ήταν και ο λόγος, μαζι με το ωράριο λειτουργιας, που η σχολή εκπαίδευσης πιλότων Egnatia Aviation εγκατέλειψε το αεροδρόμιο Κοζάνης και ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ στην Καβάλα, χάνοντας η τοπική κοινωνία κέρδη από την δραστηριότητα της σχολής 1,5 εκ ευρώ περίπου τον χρόνο.
- Τετάρτη επιλογή μου θα μπορούσε να ήταν να ταξιδέψω με υδροπλάνο, από κάποια λίμνη της Δυτικής Μακεδονίας.
Σχεδιάστηκαν 4 υδατοδρομια και αδειοδοτηθηκαν 2, στις 4 μεγαλύτερες λιμνες της Δυτικής Μακεδονίας.
Τα υδροπλάνα προσπαθουν να απογειωθούν από το 2008 αλλά το υπουργειο Μεταφορων, τους επενδυτές τους φέρνει ένα σωρό ΕΜΠΟΔΙΑ.
Ειναι ένα σύγχρονο εγχείρημα τα υδροπλανα από τους ιδιώτες, μια νέα μεταφορικη ιδεα, μια αναβάθμιση του τουρισμού, μια βελτίωση της ποιότητας ζωης των κατοικων, δημιουργία θέσεων εργασίας και μεταφορά των προϊόντων τους (ψάρια, ροδάκινα κλπ)
Ο Προϋπολογισμός του υπουργείου Μεταφορων και Υποδομών είναι 7 δις ευρώ τον χρόνο συν τα χρηματοδοτικά προγράμματα της ΕΕ.
Η απορία μου είναι ,τι ποσοστό επενδυθηκε απο τα παραπανω χρηματα στη Δυτική Μακεδονία, έτσι ώστε να έχουμε γρήγορη, ασφαλή και οικονομική μετάβαση, τοσο για τους πολιτες οσο και για τους επαγγελματίες, από και προς σε όλα τα μέρη της υπόλοιπης Ελλάδας.
Δεκα χιλιαδες κάτοικοι από τους δήμους Σερβιων και Βελβεντου, νοτια της γεφυρας εχουν αποκλειστεί απο την Κοζανη και δεν μπορουν να μεταφερουν τα προϊόντα τους στην Βόρεια Ελλαδα.
Πως να έχει οικονομική αναπτυξη η Δυτική Μακεδονία μετά την απολιγνιτοποιηση αφού δεν διαθετει επαρκεις μεταφορικές υποδομές;
Α.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια