ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙ ΤΑ ΕΓΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΞΑΤΕ
ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙ ΤΑ ΕΓΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΞΑΤΕ
Stergios Tzintzios
ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΔΕΙΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΥΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΝΑ ΧΥΝΟΥΝ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ.
ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙ ΤΑ ΕΓΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΞΑΤΕ ΕΙΤΕ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΙΤΕ ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΙΤΕ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Το εξώδικο αναφέρει τα εξής:
ΡΑΣ και Hellenic Train.
Με λύπη/προβληματισμό σας αναφέρουμε, ότι παρά τις διαρκείς
επισημάνσεις μας, διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις
μας προς αποκατάσταση εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού
δικτύου, ότι –δυστυχώς- επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι τραυματισμών που σας
είχαμε εκφράσει.
Διαπιστώνουμε διαρκώς την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής
υποδομής, την έλλειψη συντήρησης της (που αποδεικνύεται από τις
βραδυπορίες που καθημερινά δίνονται στους μηχανοδηγούς),την μη
λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη, την
μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control
System– του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο
ανθρώπινο λάθος) η οποία δεν λειτούργησε ποτέ παρά το γεγονός ότι
έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!.
Επίσης, διαπιστώνουμε τα κάτωθι :
Την μη λειτουργία της τηλεματικής στους σταθμούς, με αποτέλεσμα
να μην υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις
και αλλαγές στα δρομολόγια και οι επιβάτες να εξαγριώνονται και να
επιτίθενται στους μηχανοδηγούς!.
Διαπιστώνουμε επίσης το κλείσιμο των σταθμών σε περιφερειακές πόλεις
λόγω έλλειψης σταθμαρχών, που δημιουργεί προβλήματα στα τρένα και
στην πύκνωση των δρομολογίων.
Την ελλιπή περίφραξη της υποδομής, με αποτέλεσμα να είναι εύκολη
πρόσβαση σε πεζούς σε πολλά σημεία, συνεπεία της οποίας υπάρχει
συνεχώς απώλεια ανθρώπινων ζωών.
Την πυκνή βλάστηση πλησίον της υποδομής που περιορίζει την
ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής, την εδώ και 15
έτη (!) μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας και φωτισμού εντός των
σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) αλλά και την αδυναμία
επικοινωνίας όταν ένα τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές!
Την μη συντήρηση του δικτύου ηλεκτροκίνησης που έχει σαν αποτέλεσμα
καθυστερήσεις στα δρομολόγια, ενώ στις 25 Οκτωβρίου 2022,
μηχανοδηγός μας, τραυματίστηκε και νοσηλεύτηκε (έλαβε μάλιστα άδεια
ασθένειας 7 ημερών από το ως άνω εργατικό ατύχημα), καθώς η
αμαξοστοιχία Προαστιακού Αθήνας (υπ’αριθμ. 1534) προσέκρουσε σε
καλώδια ηλεκτροκίνησης που κρέμονταν και ήταν υπό τάση!.
Απόδειξη δε των ως άνω και της κάκιστης κατάστασης της υποδομής είναι
οι 3 εκτροχιασμοί σε διάστημα 2 μηνών!!
Α) 1 Αυγούστου 2022 εκτροχιασμός 1521 στην Τιθορέα,
Β) 10 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός προαστιακής αμαξοστοιχίας στο
Λιανοκλάδι,
Γ) 21 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός 882 στην περιοχή της Τιθορέας.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να απαξιώνεται ο σιδηρόδρομος, παρά τις
αγωνιώδεις προσπάθειες των μηχανοδηγών, αλλά και της εταιρείας
HellenicTrain που δρομολογεί λεωφορεία προς εξυπηρέτηση του
επιβατικού κοινού μετά από κάθε συμβάν.
Κατόπιν των ανωτέρω, δεδομένου ότι έχουν εξαντληθεί τα όρια ανοχής
των εργαζομένων μηχανοδηγών, με την παρούσα σας εκφράζουμε την
έντονη διαμαρτυρία και αντίθεσή μας για τα προβλήματα που ήδη έχουν
διαπιστωθεί, σας καλούμε δε να προβείτε άμεσα αυτήν αποκατάσταση των
ως άνω προβλημάτων στην σιδηροδρομική υποδομή.
Διαμαρτυρόμαστε έντονα για την επαπειλούμενη διατάραξη της υγείας και
της ασφάλειάς μας εξαιτίας των προβλημάτων στο δίκτυο και σας
καλούμε να λάβετε όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την εξασφάλιση της
υγείας και της ασφάλειάς μας.
Σας καλούμε επίσης να μας εξηγήσετε εγγράφως, εντός 15 ημερών
από την κοινοποίηση της παρούσας,για τα μέτρα που προτίθεστε να
λάβετε. Σας ενημερώνουμε ότι προτιθέμεθα να προβούμε σε
κινητοποιήσεις από την κοινοποίηση της παρούσας τους όλους τους
ανωτέρω λόγους.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει την παρούσα
σε εκείνους προς τους οποίους απευθύνεται.
Αθήνα, 31 Οκτωβρίου 2022»
Την έλλειψη συγχρόνων συστημάτων GPS από τον σιδηρόδρομο
που θα έδειχναν που ακριβώς είναι κάθε τρένο αποκάλυψε στην
τηλεόραση του OPEN ο γραμματέας της ΓΣΕΕ, Νίκος
Κιουτσούκης.
«Είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα» ανέφερε ο
γραμματέας της ΓΣΕΕ και πρόσθεσε «να θυμίσω από το 1975
αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων,
μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. Με μια
διπλή γραμμή, άξονα ΠΑΘΕ, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και
χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί
ακόμα, δεν λειτουργούν». Μάλιστα όπως αποκάλυψε «κάποια έχουν
αγοραστεί πολύ πριν, από το 2000».
Ο γραμματέας της ΓΣΕΕ επιπλέον ανέφερε ότι «δεν μπορώ να
διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών
ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών
ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που
απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό
φαινόμενο, είναι διαχρονικό και η ευθύνη όλων των κυβερνήσεων
ήταν αυτή».
Δεν υπάρχουν σχόλια