Και οι άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν στις "μηδενικές εκπομπές" όταν οδηγούν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα...
Και οι άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν στις "μηδενικές εκπομπές" όταν οδηγούν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα...
Αυτό είναι ένα CAT 994A.... Καίει περίπου 1.000 λίτρα καυσίμου σε 12 ώρες, μετακινεί περίπου 250 τόνους χώματος για να εξαγάγει τα υλικά που χρειάζονται για να γίνει ΜΙΑ μπαταρία Tesla.
Για να φτιάξετε κάθε μπαταρία, πρέπει να περιποιηθείτε:
- 12 τόνοι άλμης για λίθιο,
- 15 τόνοι μεταλλεύματος για κοβάλτιο
- 3 τόνους μετάλλευμα για νικέλιο,
- 12 τόνοι μεταλλεύματος για χαλκό
Και μετακινήστε 250 τόνους από τον φλοιό της γης.
Για μόνο - μία - μπαταρία, η οποία έχει περίπου:
- 12 κιλά λίθιο
- 30 κιλά νικέλιο
- 22 κιλά μαγγάνιο
- 15 κιλά κοβάλτιο
- 100 κιλά χαλκό
- 200 κιλά αλουμινίου, ατσάλι και πλαστικό
Και οι άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν στις "μηδενικές εκπομπές" όταν οδηγούν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα.., και δεν αναφέραμε "ανακύκλωση" .... Όλα θα πάνε καλά....
-----------------------------------------------
Il s'agit d'un CAT994A.
Il brûle environ 1000 litres de carburant en 12 heures, déplace environ 250 tonnes de saletés pour extraire les matériaux nécessaires à produire UNE seule batterie Tesla.
Pour fabriquer chaque batterie, il faut traiter :
- 12 tonnes de saumure pour le lithium,
- 15 tonnes de minerai pour le cobalt
- 3 tonnes de minerai pour le nickel,
- 12 tonnes de minerai pour le cuivre
Et déplacer 250 tonnes de la croûte terrestre.
Pour juste - une - batterie, qui comporte environ :
- 12 kg de lithium
- 30 kg de nickel
- 22 kg de manganèse
- 15 kg de cobalt
- 100 kg de cuivre
- 200 kg d'aluminium, d'acier et de plastique
Et les gens croient encore à "zéro émission" lorsqu'ils conduisent leur voiture électrique...., et on n’a pas abordé le « recyclage ». Ça va bien se passer
(Christophe Chirat - 6 Νοεμβρίου)
Δεν υπάρχουν σχόλια